Kerko ne Blogun Tone

Kjo faqe e internetit është përkthyer automatikisht. Ju lutem mos harroni, kur ju lexoni këtë.

e shtunë, 15 gusht 2009

5 Menyra se si te Fitoni Leke permes Internetit

Unë kam qenë duke punuar online që nga fillimi i 2005, pas fillimit të karrierës time marketing offline disa vite përpara se. I love online duke e bërë të holla dhe ideja që unë mund të jetë me pushime në një vend dhe i huaj kanë të drejtë disa përgjigje email është ajo që unë do të thërrasë lumturi të vërtetë. Në fund të ditës online për të drejtuar një biznes serioz dhe të bëjnë të gjitha paratë online ju duhet është një kompjuter portativ / kompjuter dhe një lidhje interneti. Mbaj mend

mbrapa në vitin 2005 e shtuna në një internet kafe me pushime në Lanzarote checking my email si të isha duke shitur produktet e shumta informacion mbi eBay dhe ishte duke u siguruar se çdo gjë ishte kalon mbi kurse unë vetë isha i gëzuar. Ajo është gjithashtu idenë që ju nuk keni nevojë të ketë ndonjë personelit në mënyrë që të kandidojë biznesit tuaj. Ideja që unë të mund të punojnë një ditë të ngurta dhe pastaj të marrë dy ditë off është sigurisht më i madh se ai ofron elektrizoj mua.

kam disa streams të ndryshme të të ardhurave që lejojnë mua për të fituar para online. Disa janë më të mira se ata të tjerët si të marrë më pak kohë dhe energji. Ata që ju keni për ta vënë në përpjekje shtesë janë gjithmonë më të dobishme vetëm për shkak të dhimbjen dhe pasion se ka shkuar në krijimin.

Këtu është një listë e mia mënyrat më të mira për të fituar para online: Një faqe

informacion faqet: Kjo është ajo ku ju krijoni një faqe internet një faqe e informacionit se njerëzit do të duhet të dijë në baza ditore dhe mbulojnë atë nga kreu në majë këmbe në Adsense. Për të qenë në gjendje të bëjnë një fitim të doni të keni të paktën një nga këto qindra dhe ato kërkojnë mirëmbajtje dhe absolutisht nuk mund të harrohet për vitet që vijnë. Ata mund të mbulojnë gjëra të tilla si harta për pushime destinacione, kalendarët, zonës lokale ngjarjet ose madje software se njerëzit janë të dëshpëruar për të marrë në duart e tyre.

Filialin Marketing: Vetëm duke shkruar një shqyrtim për dikë tjetër e produktit mund të rritë sasinë e parave në llogarinë tuaj PayPal. Qëllimi për produktet që nuk janë të reja dhe të atyre që tashmë janë oversaturated në treg si doni një kryeministër qëndrimin në Google. Nëse ju vetë një website pse nuk përfshijnë disa parulla ose një përmbledhje në një Shfrytëzues shkarko faqe.

Blogging: Unë personalisht Blogging dashuri dhe në qoftë se ju mund të shkruani një thjeshtë Blog Post ka shumë para pritjes për ju. Krijo kamare të vogël pak faqet me shumë Adsense dhe sigurohuni që tuaj Blog Posts reflektojnë atë që është aktualisht në kontrolloi motorë kërkimi dhe atë që keni bërë. Kur Blogs tuaj po e bëjnë mirë dhe ju jeni të fituar nga të ardhura të rregullta, ju mund të merrni Blog postimet shkruar për ju për një vend të ulët shuma në fakt kështu ju mund të keni një biznes të automatizuar me shumë pak punë të përfshira. Neni

shkruar: Vetëm duke shkruar 5 artikuj në ditë dhe pastaj e kanë një lidhje nëpërmjet të një nga prodhimet e tuaja mund të rrisë shitjet e tuaja. Ata thonë se në qoftë se ju shkruani 25 bëjë një javë në mënyrë që një ditë të 5 e hëna deri të premten ju mund të presin të bëjnë 1000 $ juaj e parë në 30 ditë. Megjithatë tuaj si dhe popullaritetin e rritet reputacionin tuaj duke u rrit për një shkrimtar realizohet ju do të fitojë më shumë se kjo. Marketing

Forum: Ky është im personal qe sapo e preferuar ASNJEHERE trokasin aftësinë për të ndërtuar një biznes nëpërmjet sërën e forumeve në internet. I përdorni ato më ditë dhe përmes përgjigjur një pyetje të thjeshtë dhe personi i thënë se unë jam përgjigjur se ata mund të gjejnë përgjigje në Blog tim unë mund të shtoni mbi 100 klikimeve në një çështje e minuta. Kjo mund të punojnë në ndonjë qoshe e ngrohtë shumë dhe nuk kanë të drejtë të jetë e lidhur me të fituar para online ngrohtë.

Social Marketing: Kjo duhet të jetë më i fuqishëm rrugën e fitimit të trafikut tuaj nëpërmjet të prodhimeve dhe shërbimeve. Si anëtar i shumë prej tyre duke përfshirë Twitter, Facebook, Digg, Yahoo Përgjigjet StumbleUpon dhe kam parë se sa të dorës parë ata mund të ndihmojnë biznesin tuaj në ditë e ditën. Duke iu përgjigjur një pyetje të shpejtë rreth Hostgator Yahoo Unë mund të krijojnë të paktën $ 200 në Filialin komisionit. Duke përdorur faqeruajtur faqet StumbleUpon si dhe ka patur një Digg amazing ndikojë mbi sasinë e shitjes se unë kam marrë mua dhe e vendosi në motorë kërkimi shumë shpejt se unë ndoshta mund të kishte imagjinuar.

Kam parasysh që ju tani me pesë rrugët e shkëlqyer për të fituar para online. Duhet të them pa dyshim edhe pse këto nuk janë të vetmet mënyra se janë mënyrat më të mira e mia për të fituar para online. Vetëm mendoni për të cilën ato janë tuajat!

0 Komento edhe Ti Ketu:

Shkruaje ne Chat she shtyp Enter ne Tastaturen e Pc-se

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

Kerko ne Web