Kerko ne Blogun Tone

Kjo faqe e internetit është përkthyer automatikisht. Ju lutem mos harroni, kur ju lexoni këtë.

e shtunë, 15 gusht 2009

Rruga qe duhet Kaluar per Fitimin e Lekeve

"Bëni parave online." Këto fjalë të ketë pushtet për të misterioze ndërsej tuaj ëndrrat dhe shpresat! Marrja e parave fascinating online është një ide shumë të ngjashme në frymën e arit në 150 vjet më parë. Të dy kanë të njëjtin ëndërr të ndryshuar jetën tuaj duke u bërë të pasur sa më shpejt. Instant pasurisë është këtu për të marrë! Të gjithë ju duhet të ketë sukses është një qasje sipërmarrëse dhe kurajo për të menduar të dalë nga kutia. Kjo ide është fascinating sepse ajo mbart një era e lirisë. Ajo hap mundësi të reja për njerëzit si ju dhe mua. Mesazhi i tij është thelbësor: "Ju nuk duhet të jenë të lindur për të pasur të pasur! Ju gjithashtu kanë një shans për të bërë të mëdha të parave, ose të paktën për të arritur autonominë financiare dhe të jetë bosi tuaj". Bukurinë e saj në internet është frymën demokratike që ofron një rinovimin e shanseve për të gjithë. Në Web, suksesi nuk është vetëm një shumë të bekuar nga elita e lindjes por një mundësi për të "njerëzve të zakonshëm" për të arritur rezultate të jashtëzakonshme në jetën e tyre dhe me burimet financiare shumë të kufizuara. I kapur në internet bug disa vjet më parë. Unë kam qenë pothuajse hypnotized nga ideja e të bërit të një të ardhur në internet dhe në ndryshim tim e jetesës në mënyrë që unë mund të bëjë çfarë dua, kur dua, dhe ku unë dua pa pasur nevojë të shqetësuar për paratë. Gjatë kësaj kohe, kam shpenzuar orë, javët dhe muajt scrutinizing web mundësi dhe duke u përpjekur të përgjigjem këtë pyetje: Si është e mundur për të fituar para online? Unë kam qenë e zemëruar me nuk dija se si të përgjigjem për këtë pyetje më të gjata kohore. Interneti është si një labirint dhe unë u mëkatshëm pafundme korridoret e saj në gjetjen e pa dalje. Sot unë e di se sfida për cilindo që duke u përpjekur për të fituar para është online figuring mundësi se çfarë mund të bëjë një ndryshim për të. It's a ashpra one! Si të mos jenë të hutuar me kaq shumë mundësi për të pretenduar të mbajë çelësat për suksesin online dhe premtuese amazing shortcuts të pasurisë?! Cilat ato të besojnë? A është vërtet kaq e lehtë? A jeni të vërtetë i vetmi që është lënë jashtë të gjithë të tjerët kur është i gëzuar online të holla duke e bërë parti? Për të ndihmuar të merrni një kapërce-fillimit, unë i pranishëm këtu një model të cilat ju mund të përdorë për të hartë jashtë mundësive të hasni në Web dhe në ekran para se ato ju japin atyre një shans. Së pari më lejoni t'ju kërkojë disa pyetjeve. A mendoni se është e lehtë për të bërë shumë para në internet? A besoni ju lehtë mund të fitojnë disa mijëra dollarë në javë me një formulë të fshehtë të zhvilluar nga një internet mësues feje që zbulon më i ruajtur në botë sekrete për të ju Merrni këto reklama: "Get Paid me autopilot!!" "Merr pasur online: Bëni miliona në web pa asnjë përpjekje!" "$ 100,000 / muaj garantuar! Fillimi fituar brenda 15 minutash!" Cool, isn't it? Duket tepër ju mund të bëni një shpërthim dhe kjo nuk kërkon ndonjë përpjekje nga ana juaj ... Çfarë po prisni? Ju duhet të jeni të nxituar tuaj minierë ari Internet! Të tillët janë ofertat e tyre për shkak ngashënjyes melodi luan në strings e përtaci (ne jemi të gjithë të lazy deri në njëfarë mase) dhe dëshira (çka nëse këto premtime janë të vërtetë?). Nëse jeni të prirur të besojnë se deklarata të tilla, ju mund të mësoni rrugën e vështirë se "të gjithë që ndrit nuk është flori!" Na vjen keq për të shiut në paradë tuaj por gjëja e parë që ju duhet të dini nëse ju dëshironi për të fituar para në internet është se ju do të duhet të roll up your sleeves! Unë e di se është zhgënjyese. Unë gjithashtu do të preferojnë të bëjnë miliona e mia në gjumë, por kjo nuk funksionon në këtë mënyrë. Making online kërkon të holla dhe përpjekje disa herë, edhe më e lehtë dhe për mundësi më të mira. Që të ketë sukses ju keni nevojë për një qëndrim që kanë të bëjnë kuriozitet, kurajo, dhe e gatishmërisë për të mësuar e punuar. Hapi i parë në këtë udhëtim është që të lënë mënjanë "merrni pasur shpejtë" dhe ëndrrave të kaloni programet që vijnë me një kërkesë të tillë. Për t'i kuptuar mundësitë reale, pa veten të tilla iluzione, përdorimin tuaj të shëndoshë dhe të zhvillojë një qasje proaktive që përfshin blerjen e njohurive, zhvillimin e aftësive, dhe të punojnë. Hapi 1 është pastrimi terren ju ecin në të dhe për të gjetur shpëtoj ngashënjyes premton se do të zbulojë veten si mashtrues scams. Hapi 2 është përqëndruar në mundësitë reale që mund të përshtatet qëllimet tuaja.

0 Komento edhe Ti Ketu:

Shkruaje ne Chat she shtyp Enter ne Tastaturen e Pc-se

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

Kerko ne Web