Kerko ne Blogun Tone

Kjo faqe e internetit është përkthyer automatikisht. Ju lutem mos harroni, kur ju lexoni këtë.

e shtunë, 15 gusht 2009

Jane shume Menyra se si te Fitoni Leke ne internet, nga tia Filloni?

Kur vjen puna për të duke u përpjekur për të fituar para online, ajo ishte jashtëzakonisht e vështirë të gjej rruga më e mirë për të ndjekur. Ka kaq shumë të ndryshme nga opsionet për të zgjedhur dhe në mënyrë shumë të ndryshme për të lexuar kritikat online, se atë e bëri të ashpra të kuptoj se çfarë të marrin rrugë. Si mund të gjej ato të cilat në fakt puna? Kur u bë 46 vjeç, unë kam qenë i lidhur dhe i vendosur ta lë punën time dhe të fituar para online. Shumica prej nesh ëndërrojë duke punuar nga shtëpia dhe të mos pasur nevojë të shënoj një orë muri, ose nuk kishin të përgjigjem për disa bosi. Por shumica prej nesh nuk janë të gatshëm për të bërë atë që duhet për të ndjekur ëndrrat tona. Unë e di se parave nuk është gjithçka në jetë; lumturia është më e rëndësishme për mua. Unë do të thonë se pse, ajo ndihmon për të patur një shtesë pak të holla që kur fëmijët tuaj do të fillojnë kolegj. Dhe unë besoj gjithashtu se është shumë e rëndësishme për të ndërtuar your net vlerë! Një mënyrë për të fituar para dhe provoni online është të ketë tuaj website. Sounds like a great idea, ajo nuk? E pra, nëse jeni si unë, nuk kanë se si një çelës për të ndërtuar një website ose çfarë duhet të bëjmë për ta bërë të suksesshëm. Por si thashë më parë, unë isha e vendosur për të fituar para online. Unë nuk e di ndonjë gjë rreth HTML, search engine optimization, website hosting kompanive, Google Adsense apo AdWords, Meta fjalë kyçe, një emër të vetëm disa gjëra që të shkojë së bashku me një website. Gjëja e parë që e mendova se ishte për të dalë dhe të punësojë një firmë të marketingut për të ndihmuar në mua, dhe unë besoj; ka për të zgjedhur nga mijëra. Ka ose nuk i lirë! Ata janë duke shkuar gjërat për të të treguar ty si ju mund të bëni një mijë dollarë në muaj tuaj të parë. Ata do të veprojnë si të holla online duke e bërë kështu është e lehtë dhe e thjeshtë. Për të punuar nga shtëpia dhe të fituar para online merr vetëm 10 deri në 15 orë në javë. Ata nuk të ju tregojnë për punësimin e dikujt për të bërë biznes taksat tuaja. Ata nuk të ju tregojnë për përfshirjen e biznesit tuaj dhe shpenzimet lidhur me këtë. Dhe ju mund të duan të shkojnë dhe të punësojë një avokat për të marrë kujdesin e çështjet ligjore. Running një faqe interneti është një mënyrë për të filluar të punojnë nga shtëpia, por ai merr këmbëngulje. Mos prisni që të fillojë për të fituar para online menjëherë për shkak të gjetjes së trafikut faqen tuaj merr shumë kohë. Duhet të bëni shumë gjëra të ndryshme për të gjetur njerëz për të vizituar faqen tuaj. Ju keni për të shkruar artikuj, blogs dhe shtoni faqen tuaj për një shumë të ndryshme directories, vetëm që të emërojë një të pakta. Unë nuk jam duke u përpjekur për të shkurajuar kushdo duke filluar nga website e tyre; Unë jam vetëm duke u përpjekur për të informuar për atë që ju duhet për të drejtuar një website. Nëse kjo është ëndrra juaj, pastaj nga të gjithë do të thotë, të shkojë për këtë! Unë ende mendojnë se është një nga studimet e paguar mënyrë e thjeshtë për të filloni të punoni nga shtëpia dhe të fituar para online. Është diçka që mund të bëni ju, kur ju ndjeheni si ajo. Ju mund të bëni sondazh 1 një javë ose 10 sondazheve në javë; it's all up to you. Cilindo që të vendosë për të bërë, Ju uroj gjithë të pafat në botë të ketë sukses. Ndiqni zemrën tuaj; ajo gjithmonë do t'ju çojë në udhë të drejtë down!

0 Komento edhe Ti Ketu:

Shkruaje ne Chat she shtyp Enter ne Tastaturen e Pc-se

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

Kerko ne Web