Kerko ne Blogun Tone

Kjo faqe e internetit është përkthyer automatikisht. Ju lutem mos harroni, kur ju lexoni këtë.

e diel, 16 gusht 2009

Si te Fitosh Leke permes Internetit pa Hargjuar Fare

Po, ju mund të bëni të holla online. Ashtu siç është bërë offline paratë, paratë është bërë gjithashtu online. Ka mënyra e varieteteve për të fituar para në internet, disa prej tyre janë: përmes Forex Trading, Filialin programe, krijimin e software, krijimin e një ebook dhe vendosja e një dyqan online. Nga këto mënyra për të fituar para online, unë jam duke shkuar për të shkruar për mënyrën se si e bëjnë për të fituar para Filialin programe, mënyra të tjera për të fituar para në linjë do të dalë në artikuj tim të mëvonshëm. Së pari, unë do të fillojë me përcaktimin se çfarë është një program Filialin gjithë rreth. Filialin program është një metodë e promovimit të produkteve të individëve ose kompanive nëpërmjet reklamave në këmbim të disa përqindje e të gjitha shitjet e krijuara nga ju. Në Filialin programe, nëse nuk e bëjnë një shitje, ju nuk do të merrni ndonjë share, that's it. Le të marrin për shembull, në qoftë se jam duke shitur një ebook online për $ 50. Unë do të krijojë një program Filialin; vënë një lidhje për të tim atë në faqen e internetit për personat e interesuar për çdo regjistrohu. Le të thonë se unë jam ofruar $ 30 për cilindo që e bën dikë për të blerë ebook tim. Tani, nëse dikush është i interesuar, ai do të nënshkruajë për Filialin programit tim. Pas një person i interesuar ka nënshkruar, ai do të jetë i pajisur me një lidhje të veçantë e cila do të jetë përdorur për të ndjekur id tij sa herë që ai gjeneron converts se një klient në një shitje. Kuptuar? Ashtu si çdo mënyra të tjera të biznesit kanë metodat, ato janë mënyra për të nxitur Filialin programeve në mënyrë që të bëjnë për shitje botuesit tuaj dhe veten. Disa grupe të njerëzve bëjnë mbi shifrat 8 mujore duke nxitur Filialin program produkteve, dhe përsëri, disa grupe të njerëzve të bëjë $ 0 mujore, duke nxitur Filialin program. Ju shikoni; njerëz që e bëjnë të holla dhe të njerëzve që nuk janë në linjë të fituar para, ashtu siç offline. Arsyeja pse këto guys bëjë 8 shifra mujore për shkak se ata e kanë një rang të marketingut metodat që punon mirë për ta dhe për sa u përket atyre që nuk bëjnë ndonjë lek online, pse ata kanë tyre sërë marketingut metodat por ajo nuk për punën e tyre. Arsyeja mund të jetë për shkak se ata nuk e bëni atë mirë. Unë kam qenë duke punuar me programet për Filialin vjet dhe që atëherë kam bërë mijëra dollarë. Më lejoni të them, unë i takojnë ata që vendos të njerëzve që e bëjnë të holla online. Qëllimi i im këtë artikull është shkruar për të ju ndihmuar të ketë sukses, nëse jeni fillestar apo ju keni qenë duke u përpjekur për të fituar para online dhe ende nuk keni qenë në gjendje të bëjë ndonjë. Pse ju nuk mund të jetë duke bërë shitje 1. Lidhje e pasaktë Filialin: kontrolloni ju Filialin Lidhje të shihni se ai përputhet me atë që u është caktuar për ju. Kur përdorni të pasakta Filialin Lidhje, shanset që ju do të bënte një shitjes është zero. Verifikoj shumë mirë të shoh se çdo gjë është e mirë. 2. Marketing: gabim e bëjnë disa njerëz ndërsa marketing është që; ata reklamuar në një mënyrë untargeted. Synimi juaj për ndeshjen e produktit tuaj atë që është në kërkim të audiencës. Ju nuk mund të tregut doughnut dikujt kërkoj shishe uji. Megjithëse, ka një shans që ai mund të ju përkrah atë që janë të marketingut, por shanset janë shumë të rralla. 3. Provoni të metodave të ndryshme të marketingut: nëse një metodë nuk punon për ju, kjo nuk do të thotë se nuk do të llojeve të tjera të punës. Experiment të gjitha llojet e marketingut për të parë se një lloj i shkon për shtat produktin tuaj më të mirë. E ju tregu pak e më pak, por ju i keni fituar më shumë që të tregut të ju i keni fituar më shumë. Kjo është vetëm ajo, nuk ka limit në sasinë e parave që ju kanë gjasa për të fituar.

0 Komento edhe Ti Ketu:

Shkruaje ne Chat she shtyp Enter ne Tastaturen e Pc-se

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

Kerko ne Web