Kerko ne Blogun Tone

Kjo faqe e internetit është përkthyer automatikisht. Ju lutem mos harroni, kur ju lexoni këtë.

e diel, 16 gusht 2009

Te Fitosh Leke Online, Ke duhet da degjosh Ti?

Nëse ju nuk mund të gjejnë një mënyrë për të përqëndrohen përpjekjet tuaja, ju nuk do të bëjë të holla online. Plain dhe të thjeshtë; besoni mua, nëse ju keni qenë duke kërkuar për të bërë të holla online. Kur mori parë në "online të fituar para" field, unë nuk mund të ketë fokusuar. Unë isha duke dëgjuar për këtë djalë, se djalë, një tjetër djalë, çdo djalë dhe mori informacion mbingarkoj dhe nuk ndërmarrin veprime. Unë nuk ishte në gjendje të marr një projekt dhe të qëndrojnë të fokusuar dhe të përfundojë atë. Unë do të lexoj një e-libri apo marrë disa informata nga dikush dhe të përpiqen për ta vënë në përdorim këtë informacion për të bërë para për veten time online. Disa prej tyre kishin shumë informacion dhe unë mund të fitoj para nga të dhënat që kur kam filluar projektin. Problemi ishte se unë kurrë nuk do të kryej një projekti. Unë kam qenë gjithmonë të kërkoni për diçka më të mirë. Unë kam qenë gjithmonë në kërkim për gjë tjetër i madh. Unë isha duke kërkuar për diçka që nuk ekzistonte. Unë isha duke kërkuar për diçka që nuk kërkojnë ndonjë punë fort të ishte vazhdim e sipër dhe për të bërë mua një milioner brenda natës. Nuk ka asnjë produkt që do të bëjë këtë për ju! Isha në të dhëna të mëtejshme në duart e mia për të bërë një jetonte online. Unë thjesht nuk ishte duke e përdorur atë. Unë nuk ishte me qëndrim të përqendruar në një projekt mjaft të gjatë për të parë ndonjë kthim. Unë u gënjyen për të, si shumica e njerëzve që marrin të holla duke e bërë në këtë fushë online. Ne po i tha nga njerëz që duan të shesin prodhimet e tyre për ne, që do të marrim një milion dollarë gjatë natës dhe nuk kanë të bëjnë shumë punë. Guess what, ju nuk do të bëjë atë lloj paratë brenda natës dhe kjo e bën të marrë disa punë. Çfarë duhet të bëjë është të veçoj disa projekte dhe të përfundojë ato. Pasi ta keni fillimin e mbarimit projektet tuaj, ata mund të jetë çfarëdo, krijimi i një produkti, ndërtimin e një website, shitjet kopje shkrim, shkrim artikuj, etj, paratë do të fillojnë të vijnë in. Unë gjithnjë them se toughest dollar për të bërë në internet është i pari. Ka kaq shumë njerëz që nuk bëjnë ndonjë lek në internet dhe të heqë dorë dhe të kthehemi në ditën e tyre të punës. I pari ishte definitivisht e dollarit toughest për mua për të bërë. Unë mendoj se kjo merr më e lehtë për shkak se një herë ju kanë bërë disa të holla online, ju keni thyer poshtë parë se shumë e rëndësishme pengesė poshtë, ai merr shumë më e lehtë. Ju kuptojnë që ju mund të bëni të holla të vërtetë online dhe besimin tuaj soars! Ju vetëm mund të vazhdojmë të bëjmë atë që vepruat për të bërë më shumë para. Puna e vështirë dhe të zgjerojë biznesin tuaj. Përsëritni çka jeni duke bërë për të fituar para dhe vetëm në zgjerimin e mbajnë këtë proces dhe të punojmë që ta mbi mënyrat e përmirësimit të biznesit tuaj. Focus dhe puna e madhe do të merrni ju në një rrugë të gjatë jetës. Duke përdorur të përqëndrohet dhe punën e madhe për të fituar para online të dy janë çelësat për sukses të madh dhe nuk i lejoni t'ju them se dikush tjetër ndryshe. Si ju një fokus "hinkë" do të krijohen për të përzënë trafikut, konvertimin e trafikut dhe përfundimisht se shitjes. Focus dhe puna e madhe janë ekuivalente termat tuaj në arritjen e objektivit. I një premtimi të mund të bëjë unë, sepse unë e kam përjetuar atë, është nëse do të përqëndrohen përpjekjet tuaja me punën tuaj të vështirë, ju do të arrijë dëshirat tuaja!

0 Komento edhe Ti Ketu:

Shkruaje ne Chat she shtyp Enter ne Tastaturen e Pc-se

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

Kerko ne Web