Kerko ne Blogun Tone

Kjo faqe e internetit është përkthyer automatikisht. Ju lutem mos harroni, kur ju lexoni këtë.

e diel, 16 gusht 2009

Si te fitosh Leke nga Google me zero Shpenzime

Për të marrë paratë nga Google, së pari ju duhet diçka për të shitur. Mënyra më e lehtë është për të nxitur dikush tjetër e produktit dhe të marrin një komisioni për shitje. Në këtë mënyrë, ju nuk keni për të anijes produkteve dhe ju nuk keni për të bërë shërbimin e konsumatorëve. Ne e quajmë këtë: Filialin marketingut. Kështu për shembull, ju bashkuar Filialin një program për të nxitur një e-book: "se si të ndalojnë tuaj nga barking dog". Produkti kostot $ 45, dhe ju i keni fituar $ 30 per shitje. (Ky është realist, shumë programe të donte që ekzistojnë). Së dyti, ju duhet të merrni një website .. Ose prit, thashë zero investime, right? ;) Unë jam vetëm kidding, ju nuk duhet edhe një faqe interneti. Ju mund ta bëni me lehtësi një faqe falas në faqet si Blogger.com (ata janë në pronësi të Google nga rruga), Hubpages.com, Squidoo.com, etj Ka shumë prej atyre që shihni faqet e madhe, dhe ju mund të bëni faqe falas atje. Ju thirrni site "-dog barking-solutions.blogspot.com" ose diçka të tillë, dhe ju ofrojnë një lidhje në faqe e shitjes se ju jeni të promovimit. A very cool gjë për këto vende është: Google loves tyre. Deri më të shumtën e kohës, brenda një dite tuaj të re, pa të holla duke e bërë webpage do të shfaqen rezultatet e kërkimit në Google! Ju mund të shikoni vetëm nga Googling për "dog barking zgjidhje". Por për fat të keq nuk do të jetë në faqe të parë ende .. Dhe me të vërtetë të merrni para nga Google, ju duhet të renditen në faqe të parë rezultatet e kërkimit, në mënyrë që njerëzit të vërtetë do të klikoni në lidhjen tuaj dhe për të blerë produktin jeni promovimit. Pra, ne kemi krijuar këtë faqe, dhe tregon se deri në Google (diku në faqen 9 ose ashtu). Tani se si do të shkojmë në të marrin atë që magjike parë faqe? Simple. Ne shpëlaj dhe përsëritje. Faktori më i rëndësishëm për marrjen e një të rangut të mirë në rezultatet e kërkimit në këto kohë, është numri i lidhjeve për të vënë gishtin tuaj webpage. Pra kemi bërë më të lirë si faqe të parë një .. Exept këtë kohë, ne nuk lidhen tek faqja e shitjes se ne jemi të promovimit .. Ne lidhje me "qen-barking-solutions.blogspot.com" faqe që kemi bërë! Pra, çdo ditë ju shkruani një artikull në 30 minuta ose një orë më së shumti, të bëjë një të ri webpage falas, dhe lidhje në faqe të parë keni bërë. Zakonisht brenda disa javësh, por brenda jo më shumë se dy muaj (në varësi të nivelit të konkurrencës), ju do të keni rezultat pasi ju janë: Paratë nga Google me zero investime! Nëse doni të provoni këtë sistem të vërtetë dhe trokasin atë e parkut, ka disa sekrete software që do të Automate të gjithë procesin për ju, dhe më shumë .. Kjo është shumë e hesht-hesht stuff, por e di se ata janë duke i dhënë falas nga një-javor-gjyqeve në këtë moment unë jam shkrim këtë.

0 Komento edhe Ti Ketu:

Shkruaje ne Chat she shtyp Enter ne Tastaturen e Pc-se

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

Kerko ne Web